Sunday, February 13, 2011

Wishlist! (Hm,.setakat ni)

Dear Bloggie,
Saya selalu terfikir alangkah bagusnya kalau ada poket Doraemon, boleh la saya mintak apa-apa suka hati je.. Tapi mesti lagi best kalau saya ada duit berjuta-juta lemon, boleh beli macam2! Boleh la satisfy my needs  nafsu. Urgghh~! Owh nafsu, kenape lah kau sangat besar...kan bagus kalau kau kecik2 je. Kau kena paham, kau kena berpijak di bumi yang nyata,..Sebab apa?? Sebab aku xdek duit laaaaaa~ Waaaaa....(-_-.)! Dah la xde duit, ade hati pulak tu pegi usha "crochet dress", kan dah ter'bump' kat tempat2 laen... Hish, gatal sangat la tangan ni gataaaallll sangat.. See?? Kan hati dah tak senang.. Cheesy wedges betul lah kau nafsu! I hate u----> Ini siriyes! 

Jadi,..setelah difikir-fikir, dengan ini..Saya, Nur Amalina Mohd Zaman dengan ini akan berjimat cermat, tidak akan menghabiskan duit lagi ke arah yang kurang memberangsangkan, atau mungkin akan berpuasa untuk menyekat nafsu makan yang sangat tidak menguntungkan, untuk menyelamatkan wang untuk disalurkan ke dana-dana seperti yang tertera di bawah (err,..setakat ini.tapi kalau bertambah,maksudnya budget pun kena tambah):

1) Chadwicks Mandarin Collar Blazer
Source : Chadwicks

Ok, sila menangis air mata darah sekarang Elin.... (t______t) --> This watercolor floral motif really wow! Sangat dah lama cari baju sarung-sarung (Orang malas nak bersiap tapi nak keluar dengan rasa kurang sikit selebet sangat memang patut ada benda alah nih!) Bila dah jumpa yang bekenan tapi harga sedikit kurang berkenan, memang menuntut pengorbanan yang sangatttt tinggi....wawaaaaaaa~!

2) Evelyn Rose by Crabtee & Evelyn
Source : Google

Ini dah aim lame dah. Sebenarnya dah nak dapat dah hari tu dengan harga yang murah...tapi sebab saya malas kurang rajin bangun pagi hari Ahad, jadi bidding telah tamat dan ade minah cross line and beli saya punya Evelyn Rose! Saya sangat marah! Hurmmmmphh~! Tapi saya marah diri sendiri lebih dari saya marah minah yang curik tu. Sapa suruh bangun lambat. Kan dah kena outbid! Grrrrr~! (~_~) Ok, boleh meroyan sekejap. Sekejap je, xlama.


3) Lace Babydoll by VS
Source : Victoris Secret

Image harus di'blur'kan. Sebab tak nak bagi orang nampak sebab nanti orang beli jugak. Ok, tipu. Kenaa la blur sikit kan, sopan sikit. It got lace on top and it gorgeous! Enough to say.

Miracle, please be nice & come to me,
(*-*,)
 
Copyright©Nur Amalina Mohd Zaman. All Rights Reserved. Powered by Blogger