Monday, November 22, 2010

Dush~Dush~Dush!

Sangat marah. Hari ini sangat marah. Sangat marah dengan web design. Owh~owh~~owh~kenape assignment terakhir web design ni xboleh display video? Ini assignment terakhir untuk subject ini untuk semester ini. Tolong la berjaya..saya dah xlarat  aka malas nak mengadap web design ni lagi. Lagi malas bile kene buat assignment ketika cuti seminggu macam ni. Tetapi lagi marah bila buat kerja 2 jam last2 video x boleh display..Dan semakin xpuas hati sambil membebel sendiri bila revise 2 jam lagi, tetappp xdapat cari kesalahan sendiri...Owh frustnye hati. Code apekah yang salah? JavaScript kah? Nampak macam ok. Dah compare dgn yang laen pun rasenye macam semua ok. Tetapi kenape masih xdisplay?! Mesti ade salah mane2 ni.. Hm,sudah la wifi hotel ni sangat slow macam siput sedut tua yang semput jalan mengesot dengan sangat payah. Owh~saya sudah mula mengarut...ini bermaksud sudah sampai mase utk tido dan menenangkan minda. Tapi macam mane nak tenang kalau kerja belum siap? Xboleh xboleh! Mane boleh tido lagi, cek cek lagi cek lagi cek! *Blurrr~*Owh web design, saya rase kite memang xditakdirkan bersama. Minda saye sangat bukan minda IT. Terase jahil sungguh la macam ni. Saya dah penat nih. Jadi xjadi, saya nak tido jugak. Saya x kira. Xpeduli. Bangun esok pagi baru cek lagi la. Kot2 dapat ilham dalam mimpi. Semoga boleh 'make up' everything esok pagi.. Dan semoga lecturer pergi bercuti, dan terlupa nak cek kerja saya yang xmenjadi ni. Owh video~berfungsi la anda. Jangan buat saya macam ni lagi. Sengsare la bkerja dgn awak malam nih. Degil ni dia nih! Humph~! Tapi~xboleh.Marah diri sendiri...Itu la, sape suruh buat kerja last minute. See?? Menghadap la sensorang pagi2 bute nih. Kawan-kawan semua tido. Jelesnya~ Sakinah Abas, jagalah anda dari mimpi, tolong saye buat mendalah ni~Waaaa!!! Padan muke sendiri...Owh~

Pening lalat,
(@_@) 
 
Copyright©Nur Amalina Mohd Zaman. All Rights Reserved. Powered by Blogger