Sunday, November 7, 2010

We are...PENNSTATE!!!

Hello hello hello~! Selamat kembali menjengah saudara saudari~(^-^,) mana saya menghilang? eh eh, saya xhilang la..saya busy sikit 2 3 hari ni.. minta maaf bubblypinky..hihihi! Hari ini dalam sejarah, percaya atau tidak...Pada tarikh Nov 6th 2010..saya telah pergi,....menonton american football!!! What?..cik pinkpolkadots menonton american football??macam x pecaye je...... paham ke die??tahan ke die? eleh~tah2 datang tunjuk muke je........Eh,.mane kamu tahu??memang laaaaaaa~!memang la saya datang tunjuk muke pun....memang la saya xpaham....memang pun saya x tahan,..2nd quarter je saya dah sakit pinggang tarik2 Aimi ajak balik.."Ime,jom la kite balik..jom la...jom la kite balik singgah makan ice cream kat Berkey Creamery " ,.pandai la kamu2 ni teke....HA HA HA! Dulu, saya ikut Mr.R tengok bola MU lawan ape tah,..lepas tu,..saya tetido jugak kat situ sebab kebosanan x paham~ Saya terjage pun sebab die bersorak dan saya terkejut macam nak gugur jantung bila tangan die terlepas tahan kepale saya yg dah terlentok. So lepas tu, die xnak bawak saya tengok bola dahhh sebab saya ni x memberangsangkan dan menyusahkan...Eleh~saya x kisah pun....pegi la pegiii~huhuhu!Saya bukan paham pun bola2 ni..Saya tengok bola pun paling2 saya tengok player die je...hehehe.

Eh,.tapi sebenanye ade reasons tau yg buat saya xtahan nak duduk kat ctu lame2 (tetap xnak kalaaahh~heeee~).....Antaranya :
  1. Sakit pinggang : tengok game x boleh duduk....kenape??sebab kalau saya duduk, maksudnye saye la the only one yg x berdiri cheer for pennstate!sebab semua orang berdiri~nanti diorang sorak2,.mati la saye terpijak..owh~tidak2...amal saya belum cukup nak cover kejahatan yg semakin membanyak.ngeee;D
  2. Cuaca sejuk + sedikit gerimis + hujan batu : hey hey heyy~~~~saya dah pakai 4 lapis baju tetapi tetapppp x lut...mcm mane? dah dah dah...jom balik cari heater kat umah?heeee~<lepas ni gamaknye xde la sape nak ajak saya tengok football lagik.heee>..tapi yg paling penting, bile cuace semakin sejuk,.perut semakin lapar,..dan menjadi semakin teruk apabila pak cik berdiri depan saya ni makan fries n nuggets panas2--->saya sangat jeles!!!grrr~!
  3. Saya xpaham la game ni macam mane sebenanye : itu la......laen kali sebelum pegi tengok game,.pegi la browse wiki ke, "how to play football?" or at least..."how the score is counted " cess~! TETAPI,..walaupun saya x paham ape itu touchdown,.etc..saya tetap melemparkan komen sesuka hati sambil mata melayan game walaupun xpaham....hahaha! "eh penn state ni lembap laaa!apehal xde org nk defend ni?tgk tu...senang2 je Northwestern score~" ..."Hish~ape la PennState ni,..mari la aku ganti JoePa (Joe Paterno ni coach pennstate) " ..."eh,.mane player2 yg laen?asal la lambat sgt gerak.....tengok tu,.dah xtahu nak passing bola kat sape...hah!kan dah kene tackle! hish ape la pennstate ni.......dah tertinggal 0-21!" tu diaaaa...walaupun xpaham tetapppp nak komennn~! hahaha! tapi yang paling saya x puas hati tu,..maen game quarter, 15 minit.tapi,..maen 2 minit,..benti rehat,resume video 6 minit,..maen lagi 3 minit,.berenti lagi 6 minit....hey hey hey!!apekah??baek saya tengok bola macam ni~sampai raye x habis.....cheesy wedges betul la~
  4. Perempuan dok depan ni membebel x henti2 : Fed up betul la tgk game ni. dah la xpaham,..minah depan ni xtau ke diam??tadi nak sangat duduk depan,..ingat nak la sangat tengok game tu kan,..siap halau orang suruh duduk tempat laen..last2 sibuk benar bukak gosip sesame sendiri....mate xde pun tengok padang..hilang focus betol laaa!<walaupun xpaham...jangan ingat saya x focus~tetaaaaapppp cuba memahami walaupun,...fail!> =D
Yeaaaa...itu dia ulasan orang 1st time tgk football...hehehe!yang pasti,.walaupun PennState tertinggal 0-21,..lepas tu PennState menyerang tanpa segan2,..dan yes!!!we did it!PennState won 35-21! We are....PENNSTATE!!!go PennState!as always,..Goodjob Nittany Lion! (^-^,) p/s:hero memang gitu,..awal2 warm up dulu...hahaha!

Halloween~!!! labu baki halloween on las Oct 31st.....layu dah pun kt umah jiran =)
p/s:saya rasa jiran saya kurang artistik.kamu rase x??


Gadis2 get ready~


For the sake of PennState, mari buat lion paw~


At Beaver Stadium of Penn State : see the crowd??nice~!


The tickets! Cost $40 for student.

Yeay~I'm coming to watch football n i got my cheek drawing!weee~;D



Warm up!


The Lion team


Prior to the game...Band & Gymnastic teams 

The game! PennState in Blue, Northwestern in white.

1st quarter...

The Lion being toasted over the crowd! 
2nd quarter...

Again....

And again.....

Saya lapar saya makan : Nachos with Cheese.
Goodies!!!yeay!
Menarik kan hujung minggu saya? Walaupun saya xpaham game ni, tapi saya layankan je... Kawan2 saya kata, "ape barang dok US xlayan football~" -->iye,..iye,..saya layan la ni walaupun saya xpaham.....hahaha! At night, we had a greaaaaaaaat 'kenduri'! Next entry saya cerita yea! (^-^,)


 
Copyright©Nur Amalina Mohd Zaman. All Rights Reserved. Powered by Blogger